נכס למכירה

כתובת הנכס: קוטג' - דו משפחתי

סוכן מטפל:

איתן תורג'מן

סוכן מטפל:

רוית הלמות

שכונה:

יעקב

חדרים:

3

מ"ר:

280

כמה מילים על הנכס:

חדש למכירה !! בשכונת יעקוב בזיכרון יעקוב, דו משפחתי 7 חד' 280 מ"ר בנוי על מגרש 450 מ"ר עם יחידה דיור עם כניסה נפרדת, ממ"ד מרווח, עליית גג, ומרפסת 60 מ"ר ומרפסת בחדר שינה. בן 16 שנים, מתוחוזק ברמה גבוהה עם גינה עם עצי פרי, בית מתוכנן היטב עם המון חלונות עם ירוק בעיניים ונוף פסטורלי. לפרטים: איתן: 0524256424 רוית: 052-8353050 קבוצת יוקרה אר אי שיווק והשקעות נדל"ן בע"מ

סקירה קצרה

סוג נכס:

קומה :

4

חניה:

ועד בית:

מספר כיווני אוויר

3

ארנונה
(דו חודשי) :

מרפסת שירות:

לא

מרפסת שמש:

כן

תוספות

משופצת, מיזוג , סורגים , יחידת הורים, מחסן , פיר אשפה, חדר כושר

הסוכן מטפל:
איתן תורג'מן 052-4256424

כועץ נדל"ן בכיר עם מעל 20 שנות ותק וניסיון בארץ ובארה"ב מחזיק  ברישיון תיווך ישראלי ואמריקאי, בעל תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה, ותואר שני בתכנון ופיתוח משאביי תיירות מאוניברסיטת חיפה. שימשתי כיועץ נדל"ן במשרד  CHEKERS REALTY NEW YORK, Habitat NY,NY USA  מיזה 12 שנים, חזרתי ארצה מניו יורק לפני 15 שנים

DSC_03431

הסוכן מטפל:
רוית הלמות 052-8353050

בעלת תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב באוניברסיטת חיפה, ובעלת תואר שני במתמטיקה והוראה בתל-אביב. בוגרת ממר"ם ויחידת 8200 במודיעין. יועצת נדל"ן מעל שש שנים. חברה במועדון היוקרתי לנכסי יוקרה בינלאומיים CLHMS המחבר סוכני יוקרה רבים ולקוחות ברחבי העולם כולו.

מעוניינים בפרטים נוספים על הנכס?
מלאו את הטופס:

Please, select form to show

עלינו בקצרה

קבוצת יוקרה הוקמה מתוך אפשרות של יצירתיות, מקצועניות ואמינות. קבוצת יוקרה שואפת להוביל את תחום מכירת ורכישת נכסי יוקרה בישראל לרווחת התושבים מתוך תחושת שליחות אוטנטית.

אנו מכירים בזאת שרכישת נכס מהווה אחד מההשקעות החשובות והגדולות של לקוחותינו, בין אם הרכישה למטרת מגורים או להשקעה, לכן אנו מונחים מתוך עקרונות וערכים החשובים לנו לשמירה על לקוחותינו. הקשבה, אמינות, יחס אישי, שקיפות מצד אחד ודיסקרטיות מוחלטת מצד שני מנחים אותנו בכל עסקה.

מאמרים אחרונים

מדיניות הפרטיות